Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~janniezbedny | użytkownik

imię i nazwiskoMateusz adresWrocław zarejestrowany13.02.2007 @19:21:52 ostatnio na stronie27.02.2012 @01:30:39



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu9149736
digarty22 komentarze738 posty na forum3

komputer / sprzęt
Panasonic Lumix FZ30

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~ICkk    16.03.2010 @07:16:53
A no widzi Pan. Nie wszystko da sie ujac jadac samochodem i robiac zdjecia. ;D
~panmrok    14.03.2010 @17:08:59
Żadna tajemnic a filtr CP-L Marumi + przemielenie tego przez program Dynamic Photo HDR
_______
Chcesz zobaczyć prawdziwy mrok na fotach..zapraszam do mnie.
~Pt47    04.02.2010 @22:01:06
Hhehe, wiadomo było że inaczej nie będzie jak wunlgem w przód. Trójkaty i obrotki polikwidowane..............Pozdrawiam
~piotrbo91    06.02.2009 @21:16:33
no niestety, głównie B 737-800 ryana... ale raz w tygodniu mamy 757-200 EL AL
~QuaD    22.12.2008 @17:26:28
O, dzięki za komentarz. A co do ",-" to wiem, ale już nie chce mi się zmieniać. Online i tak wygląda inaczej.

Pozdro
_______
http://www.manusite.pl - Manchester United
http://www.witoldbucior.carbonmade.com - webdesign, grafika komputerowa
~MaciejNowak    06.10.2008 @12:25:21
Przy tej fotce http://www.digart.pl/praca/2248662/Gagarin_w_polu.html porządnego Rp1 nie było ale gdy dopadłem go na następnym przejeździe to już tak oraz miła pogaducha na stacji Stawiany przed wjazdem na Naftobaze.
Pozdroofka
_______
Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej. A.Einstein
~badivan    09.06.2008 @20:12:10
dzieki
~Gregula44    27.05.2008 @22:16:57
Ta tekatka (do której wstawiłeś mi komenta) została zdjęta z tamtego toru, gdzie stała jako pomnik. Przenieśli ją bliżej lokomotywowni i ją odnawiają, dzisiaj widziałem nawet jak parowała, i wydawała odgłos Rp1. Remontują ją, ponieważ we wrześniu odbędą się obchody 150 lat kolei w Rzeszowie. Czy będzie jeździć, nie wiem, ale przynajmniej dobrze, że nie zeżre ją rdza.
Podrawiam
~MaciekMaziarka    24.05.2008 @15:06:07
Skręciłem stawa skokowy na desce tydzien temu
DZięki za ocenki
-lilliana    24.05.2008 @15:05:07
zwątpiłam we własne "zdolności" i impulsem wykasowałam wszystko co było mozliwe...
Zdjęć nie odzyskam ale mam nadzieję że następne będą równie dobre jak te poprzednie
~rzabza    24.05.2008 @14:39:54
kurs byl na trasie Chabowka- - Nowy Sacz stacja Limanowa kurs specjalny zamowiony rpzez grupe miloscnikow z zagramanicy
~Jacobgda    24.05.2008 @14:22:50
zgadza się
jest to numerek wejścia na plaże
Gdańsk Westerplatte
~maslojablkowe    24.05.2008 @14:06:49
aha ok dziekuję za radę
~endrjuwu    12.05.2008 @14:26:52
dzieki, nie sztokcholm , BielskoBiała
~agatatm    06.05.2008 @12:55:02
dzięki
_______
Oceń. Tak podziękujesz najlepiej.
~Gregula44    06.05.2008 @12:05:05
Dzięki za pozytywny komentarz Zdjęcia też masz niczego sobie.
Pozdrawiam
~orki1990    06.05.2008 @11:54:32
dzieki kolego
-lilliana    01.05.2008 @14:07:58
dziękuję....
może klimat jest lecz niektóry są zdania że rewelacja tam się nie powinna pojawić....
life is brutal and full of zasadzkas
-lilliana    27.04.2008 @17:22:10
dzięki kochany!!
tylko dzięki temu potrafię się wyrazić w jakiś sposób...
a tak nawiasem mówiąc ta dziewczyna na prawdę wygląda jak STRUŚ xD
*
-lilliana    26.04.2008 @11:09:10
ja i zero nowych pomysłów?
To by było wbrew moim zasadom!!
10 pomysłów na sekundę to mało...
Dziękuję za kolejne nazwanie mnie geniuszem!!*
-lilliana    25.04.2008 @15:02:34
dziękuję za nazwanie mnie (bądź mojego umysłu) genialną
~pasternik    24.04.2008 @14:55:29
dzięki za opinie!
~badivan    24.04.2008 @14:46:03
dzieki
jestem zaszczycony
~raffuss    24.04.2008 @14:38:56
Dziękuję za sensowne słowa.. z pewnością będę je miał na względzie przy kolejnych foto Pozdrawiam
_______
Podcast z porożem ->> http://losiowisko.com
~duciu55    24.04.2008 @14:20:32
POZDRAWIAM....
1 2 3 4 5 6 ... 7 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt